Ana Sayfa | Site Haritası | Intranet

 

  Kurumsal   |   Ürünler   |   Yetkili Satıcı   |   Yetkili Servis   |   Haberler   |   Erişim

  HABERLER  
     
 

 
     
 

 
     
             
 

TOSHIBA’nın Vizyonu: Eko-evrim’i Geliştirmek

 

Dünyaca ünlü Amerikan haftalık TIME dergisi, 9 Nisan 2007 tarihli sayısında, küresel ısınma sorununa oldukça geniş yer ayırdı.

Küresel ısınmanın önlenmesi konusunda, bilimadamlarından, işadamlarına ve politikacılara uzanan yelpazede üstlenilmesi gereken sorumlulukları masaya yatıran dergi, bu sayısında, felaket ihtimaline kayıtsız kalınmaması için bireyleri de yapılması gerekenler konusunda bilinçlendirmeye önem vermiş.

Ekosistemin ve dünyanın dengesinin korunması konusunda aynı önem ve özeni gösteren TOSHIBA ise, TIME dergisinin 9 Nisan 2007 sayısı için, sınırlı adette basılan ve dergi kapağında yer alan tanıtım ekinde, bu duyarlılığını ifade etti.

Kapaktaki yazıda; çevre kirliliğinde ve doğal evrimsel sürecin ötesinde işleyen iklimsel değişikliklerde insan faktörünün önemine dikkat çekiliyor ve kritik seviyelere doğru artan karbondioksit oranı ile bölgesel sıcaklıkların, doğayı ve uygarlığı tehdit ederken, şehirlerdeki hava kalitesini de bozmaya devam ettiğini belirtiyor.

Felsefesinin özünü, çevreye saygı duymak ve tüm dünyadaki müşterileri için yaşam kalitesini yükseltmek olarak ifade eden TOSHIBA; konforlu ve ekolojik olarak üstün nitelikli, yenilikçi ürünleriyle daha az enerji tüketimi sağlarken, ev ve işyerleri için en gelişmiş hava arındırma sistemleriyle iç hava kalitesini arttırıyor.

Enerji verimi ve daha temiz teknolojilerin geliştirilmesi kapsamındaki Ar-Ge çalışmalarıyla ve en yüksek kalitede çevresel sistemler sunma konusundaki çabalarıyla, TOSHIBA, insanlığın geleceği için sorumluluğunun bilincinde bir firma portresi çiziyor. TOSHIBA, bu noktada, vizyonunu şöyle belirtiyor: “Eko-evrimi Geliştirmek”.

 

 

Her hakkı saklıdır. © 2009 ACST