İade ve Geri Gönderim İşlemleri
  • İptal işlemini nasıl yapabilirim?


    Henüz teslim edilmemiş siparişinizi iptal etmek istediğinizde, sisteme kayıtlı olan e-posta adresinize otomatik olarak gönderilen e-postadaki siparişiniz ile ilgili detayları görüntüleyebileceğiniz linke tıklamanız ve Profiliniz üzerindeki Sipariş Bilgileri sayfasına gitmeniz gerekmektedir. Bu sayfada, ilgili ürün üzerindeki Sipariş İptal butonuna tıklayarak siparişinizi iptal edebilirsiniz. İptal edilen ürünün yanındaki Sipariş İptal butonu artık gösterilmez. Sipariş iptal butonuna bastığınızda, “Sipariş iptal talebiniz alınmıştır. Konu hakkında en kısa zamanda dönüş sağlayacağız.” bilgisi site üzerinde gösterilir. Ardından sistem tarafından sipariş iptal talebinin alındığına dair e-posta gönderilir.

    Siteye üye olmadan gerçekleştirdiğiniz siparişinizi iptal etmek için  info@alarko-carrier.com.tr e-posta adresimize iptal bildiriminizi iletebilirsiniz.

    Siparişinizin geri ödeme talebi, en fazla 24 saat içerisinde iyzico tarafından işleme alınacaktır. İade edilen tutarın kart sahibinin hesabına yansıması bankalara göre değişebilmektedir.

  • İptal ettiğim ürünlerin siparişini yeniden aktif hale getirebilir miyim?


    İptal edilmiş siparişler tekrar aktif hale getirilemez ya da yeni bir işlem yapılamaz. İptal ettiğiniz siparişinizi tekrar etmek için, aynı ürünleri tekrar sepete ekleyerek yeni bir sipariş oluşturabilirsiniz.

  • Satın aldığım ürünü değiştirmek istiyorum, ne yapabilirim?


    Web sitemizden yaptığınız alışverişlerde değişim yapılmaz. Ürünün teslimatını takip eden 14 iş günü içinde ürünü Sipariş Bilgileri sayfasından veya info@alarko-carrier.com.tr adresine e-posta göndererek iptal edebilirsiniz. Cayma hakkınızı kullanarak aldığınız ürünü iade edebilir ve almak istediğiniz diğer ürün için ayrı bir sipariş oluşturabilirsiniz.

  • İade işlemini nasıl yapabilirim?


    İlgili Tüketici Hakları yönetmeliği gereği, Tüketici, on dört gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkına sahiptir.

    Siparişinizi iade etmek istediğinizde, sisteme kayıtlı olan e-posta adresinize otomatik olarak gönderilen e-postada yer alan siparişiniz ile ilgili detayları görüntüleyebileceğiniz linke tıklamanız ve Sipariş Bilgileri sayfasına gitmeniz gerekmektedir. Bu sayfada Sipariş İade butonuna tıklamanız gerekmektedir.

    Siteye üye olmadan gerçekleştirdiğiniz siparişinizi iade etmek için  info@alarko-carrier.com.tr adresine e-posta göndererek iade bildiriminizi iletebilirsiniz.

    Cayma hakkının kullanılabilmesi için, bildirimde bulunulması ve ürünün orijinal ambalajının açılmamış/bozulmamış, montajının yapılmamış ve kullanılmamış olması şarttır. Ayrıca iade, ürünün içinden çıkan tüm doküman ve aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak yapılmalıdır.

    Cayma hakkının kullanıldığına dair bildirim, cayma hakkı süresi dolmadan, yazılı olarak Alarko Carrier’a gönderilmelidir. İade bildirimi, elektronik ortamda tarafınıza gönderilen faturanın çıktısı alınarak ve faturanın iade bölümü doldurularak gerçekleştirilir. Doldurulmuş örneğin bir kopyası, Alarko Carrier Çağrı Merkezi  info@alarko-carrier.com.tr adresine e-posta ile gönderilir. Ayrıca iade bölümü doldurulmuş faturanın orijinali, kargo bedeli alıcıya ait olmak üzere, Alarko Carrier’a Muhasebe departmanının dikkatine gönderilmelidir (Alarko Carrier San. Ve Tic. A.Ş. GOSB – Gebze Organize Sanayi Bölgesi, Şahabettin Bilgisu Cad. 41480 Gebze / Kocaeli).

    İade talebiniz Alarko Carrier’a ulaştıktan sonra, Alarko Carrier tarafından görevlendirilen bir yetkili servis, adresinize yönlendirilir. Yetkili servis ürünün kullanılıp kullanılmadığı, ambalajının bozulup bozulmadığını kontrol ederek, ürünü bir tutanak ile teslim alır.

    Siparişinizin geri ödeme talebi, en fazla 24 saat içerisinde iyzico tarafından işleme alınacaktır. İade edilen tutarın kart sahibinin hesabına yansıması bankalara göre değişebilmektedir.

  • Faturamı kaybettim, ne yapabilirim?


    444 0 128 numaralı çağrı merkezimizle irtibata geçerek fatura detaylarınızı öğrenebilirsiniz.

  • Cayma hakkımı kullandığım siparişin geri ödemesi ne zaman yapılacak?


    Siparişinizin geri ödeme talebi, en fazla 24 saat içerisinde iyzico tarafından işleme alınacaktır. İade edilen tutarın kart sahibinin hesabına yansıması bankalara göre değişebilmektedir.

  • Cayma hakkımı kullanmam halinde kargo ücretini ben mi ödeyeceğim?


    Web sitemiz üzerinden yapacağınız alışverişler ve iadelerde kargo ücreti talep edilmez. Ürünlerinizin kargo ücreti Alarko Carrier tarafından karşılanır.

  • Cayma hakkımı ne kadar sürede kullanabilirim?


    Tüketici hakları gereği, herhangi bir ürünü teslim aldıktan sonraki 14 gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeden ve cezai şart ödemeden sözleşmeden cayma hakkına sahipsiniz.

  • 14 günlük iade sürem doldu, ürünümü iade edebilir miyim?


    Alarko Carrier, mesafeli satış yönetmeliğine göre tüketicinin cayma hakkını kullandığına ilişkin bildirimin kendisine ulaştığı tarihten itibaren 14 gün içinde, iade koşulları sağlanması dahilinde bütün bedelleri geri ödemekle yükümlüdür. 14 günü aşan iade talepleri için işlem gerçekleştirilememektedir.

  • İade başvurumun durumunu nasıl öğrenebilirim?


    Sisteme kayıtlı olan e-posta adresinize iade başvurunuzun durumu ile ilgili e-posta gönderilecektir.

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.