Sipariş / Kargo
  • Siparişimin durumunu nasıl öğrenebilirim?


    Siparişiniz alındığında, sisteme kayıtlı olan e-posta adresinize, siparişin alındığına dair, otomatik olarak bir e-posta gönderilir. Siparişinizle ilgili detayları ve üye iseniz siparişinizi takip etmek için ihtiyacınız olacak bağlantıyı bu e-postada bulabilirsiniz. E-posta sağlayıcınızın bu postayı önemsiz ya da spam olarak işaretleyebileceği unutulmamalıdır. Siparişinizi tamamladıktan sonra bir e-posta almazsanız 444 0 128 numaralı çağrı merkezimizi arayarak siparişinizi teyit edebilirsiniz.

    Websitemize kayıtlı kullanıcı iseniz, www.alarko-carrier.com.tr adresinden Profil/Sipariş Bilgileri aracılığı ile siparişinizin durumunu öğrenebilirsiniz.

    Alışverişinizi sitemize üye olmadan tamamladıysanız, siparişinizin durumunu, siparişinizin hazırlanma aşamasında, kargoya verilme aşamasında ve teslim edilme aşamasında gönderilecek e-postalarla takip edebilirsiniz.

    Klima siparişlerinizde, siparişinizin bildirimi, sistem üzerinden bir yetkili servisimiz tarafından üstlenildikten sonra kayıtlı cep telefonunuza bir SMS gelir. Bu SMS yoluyla, ürünün montaj işlemlerini gerçekleştirecek yetkili servis bilgilerini görüntüleyebilirsiniz.

  • Siparişim kaç günde elime ulaşır?


    Web sitemiz üzerinden verdiğiniz siparişler, en fazla 10 iş günü içinde adresinize teslim edilir.

  • Nasıl sipariş verebilirim?


    Satın almak istediğiniz ürünün sayfasındaki “Sepete ekle” butonuna tıklayarak ürünü sepete ekleyebilirsiniz. Bu aşamada, sitemizin sağ üst köşesinde otomatik olarak sepete eklediğiniz ürünü, miktarı ve fiyatı görebilirsiniz. Site içinde boş bir alana tıklayarak alışverişe devam edebilir veya “Sepete Git” ile  “Sepetim” sayfasına ulaşabilirsiniz. Sepetim sayfasında da Alışverişe Devam Et ile sepetinize yeni veya tamamlayıcı ürünler ekleyebilir veya Alışverişi Tamamla ile sonraki adıma geçebilirsiniz.

    Bu aşamada sitemize üye olarak veya gerekli bilgileri doldurarak alışveriş işlemlerine devam edin. Gelecek ekranda teslimatın yapılacağı adres bilgilerini ve farklıysa fatura adresini girin ve “Sonraki adım” butonuna basın. Ödeme ekranı geldiğinde kredi kartı bilgilerinizi girin ve siparişinizi tamamlayın. Siparişiniz tamamlandığında sistemde kayıtlı olan e-posta adresinize, siparişin alındığına dair otomatik bir e-posta gönderilir. E-posta sağlayıcınızın bu postayı önemsiz ya da spam olarak işaretleyebileceğini unutmayın. Eğer bu e-postayı almazsanız 444 0 128 numaralı çağrı merkezimizi arayarak siparişinizi teyit edebilirsiniz.

  • Siparişime ürün ekleyebilir miyim?


    Siparişlerinizde, ödeme aşamasına gelene kadar sepetinize yeni ürün ekleyebilirsiniz. Sipariş tamamlandıktan sonra aynı siparişe yeni ürün eklenmesi mümkün değildir. Bu aşamada yeni bir sipariş oluşturarak alışverişinize devam edebilirsiniz.

  • Yurtdışından sipariş verebilir miyim?


    Teslimat adresinin Türkiye’de olması koşulu ile yurtdışından sipariş verilebilmektedir.

  • Ürün montajı için ek ücret ödeyecek miyim?


    Satın alacağınız klima, adresinize teslim edilecektir, yerine montajı ile işletmeye alınması ise yetkili servisimiz tarafından yapılacaktır. Siparişinizin alınmasını takiben sistem üzerinden yönlendirilecek yetkili servisimiz, sizi arayarak montaj için randevu alır.

    Fiyatlarımıza montaj işçiliği ve 5 m bakır boru dahildir. Montaj işlemlerinde elektrik kablosu, elektrik besleme hattı, sigorta işlemleri ve 5 m'den uzun montajlarda bakır boru ile diğer inşaat ve dekorasyon işleri müşterilerimize aittir.

  • Sipariş vermek için siteye üye olmam gerekiyor mu?


    Web sitemiz üzerinden, hem üye girişi yaparak, hem de siparişin tamamlanması için gerekli bilgileri doldurarak üye girişi yapmadan sipariş verebilirsiniz.

  • Ürünleri sepetimde ne kadar bekletebilirim?


    Sepetinize eklediğiniz ürünler 24 saat boyunca durduktan sonra bu sürenin sonunda da sepetinizden otomatik olarak silinir.

  • Resmi tatil günlerinde teslimat yapılıyor mu?


    Resmî tatil günlerinde, kargo firması da hizmet vermediğinden ürünlerinizin teslimatı yapılmamaktadır.

  • Yurtdışına teslimatınız var mı?


    Web sitemizden alınan ürünler için yurtdışına teslimat yapılmaz.

  • Faturam elime ulaşmadı, ne yapabilirim?


    Bu konuyla ilgili olarak 444 0 128 numaralı çağrı merkezimizden destek alabilirsiniz.

  • Alıcı ismini değiştirebilir miyim?


    Siparişinizi tamamlamadan önce alıcı ismini değiştirebilirsiniz. Sipariş tamamlandıktan sonra bu değişikliğin yapılması mümkün değildir.

  • Hangi kargo şirketiyle teslimat yapıyorsunuz?


    Web sitemizden verdiğiniz siparişlerdeki ürünlerden klima, kombi, aksesuar ve tamamlayıcı ürünler, Horoz Lojistik tarafından adresinize teslim edilir. Klima siparişlerinde, siparişinizin alınmasını takiben sistem üzerinden yönlendirilecek yetkili servisimiz, sizi arayarak montaj için randevu alır.

  • Teslimat adresimi değiştirebilir miyim?


    Teslimat ve fatura adreslerinizdeki değişiklikleri siparişinizi tamamlamadan önce ya da “Profil/Adreslerim” başlığı altından yapabilirsiniz. Bu değişiklik, ödeme yapıldıktan ve sipariş tamamlandıktan sonra yapılamaz. Üye olmadan sipariş veren kullanıcılara, adres belirtme aşamasında ürünlerinin teslim edileceği adres sorulur. Siparişi tamamlamadan önce bu adıma geri dönerek mevcut adresi değiştirebilirsiniz. Bu değişiklik, ödeme yapılıp sipariş tamamlandıktan sonra gerçekleştirilemez.

  • Farklı zamanlarda aldığım ürünler aynı kargoyla gönderilebilir mi?


    Kargolama yöntemi ve zamanı ürünlerinizin cinsine göre değişkenlik gösterebilir. Klima, aksesuar ve tamamlayıcı ürünler Horoz Lojistik firması aracılığıyla adresinize teslim edilir. Ürünleriniz teslimata hazırlandıkça ilgili siparişin durumu güncellenecektir. Bu sebeple ürünlerinizin aynı ya da farklı kargolarla gönderilmesi, siparişinizin içeriği ve zamanlamasına göre farklılık gösterebilir.

  • Fatura ve teslimat adresleri farklı olabilir mi?


    Sipariş aşamasında teslimat adresi ile fatura adresini farklı tanımlayabilirsiniz. Üye iseniz, “Profil/Adreslerim” menüsü altına farklı fatura ve teslimat adresleri girebilirsiniz.

  • Kargom nerede? Kargo takibini nereden yapabilirim?


    Siparişiniz alındığında, sisteme kayıtlı olan e-posta adresinize, siparişin alındığına dair, otomatik olarak bir e-posta gönderilir. Siparişinizle ilgili detayları ve üye iseniz siparişinizi takip etmek için ihtiyacınız olacak bağlantıyı bu e-postada bulabilirsiniz.

    Siparişiniz kargoya hazırlanırken de, sistem üzerinden otomatik olarak “Kargo Dağıtımda” e-postası gönderilir. Bu e-posta içerisinde kargonuzu takip edebileceğiniz bir link mevcuttur.

    Siparişiniz, adresinize teslim edildiğinde ise, “Teslim Edildi” şeklinde bir e-posta tarafınıza gönderilir. Siparişinizin durumu “teslim edildi” olarak güncellenir.

    E-posta sağlayıcınızın bu postayı önemsiz ya da spam olarak işaretleyebileceği unutulmamalıdır. Siparişinizi tamamladıktan sonra bir e-posta almazsanız 444 0 128 numaralı çağrı merkezimizi arayarak siparişinizi teyit edebilirsiniz.

    Websitemize kayıtlı kullanıcı iseniz, www.alarko-carrier.com.tr adresinden Profil/Sipariş Bilgileri aracılığı ile siparişinizin durumunu öğrenebilir, kargonuzu takip edebilirsiniz.  

    Alışverişinizi sitemize üye olmadan tamamladıysanız, siparişinizin durumunu, siparişinizin hazırlanma aşamasında, kargoya verilme aşamasında ve teslim edilmeye aşamasında gönderilecek e-postalarla takip edebilirsiniz.

    Klima siparişlerinizde, siparişinizin bildirimi, bir yetkili servisimiz tarafından üstlenildikten sonra kayıtlı cep telefonunuza bir SMS gelir. Bu SMS ile ürünü tarafınıza teslim edecek ve montaj işlemlerini gerçekleştirecek yetkili servis bilgilerini görüntüleyebilirsiniz.

  • Siparişim ne zaman kargoya verilir?


    Web sitemizden satın aldığınız ürünler, 2-3 gün içerisinde kargoya verilir.

  • Satın aldığım ürünün montajının yapılması için ne yapmam gerekiyor?


    Web sitemizden satın aldığınız montaj gerektiren klima cihazları için siparişinizle ilgili bildirim, sistem üzerinden yetkili servisimize ulaştırılır. Yetkili servisimiz, bildirimi üstlendikten sonra sizi arayarak montaj için randevu alır. Yetkili servisimizle bir tarih ve saat belirleyerek ürünlerinizin montajını yaptırabilirsiniz.

  • Sipariş verdikten sonra ürünün fiyatı düşmüş. Ne yapabilirim?


    Websitemizde satışa sunulan ürünlerin fiyatları Alarko Carrier Sanayi ve Ticaret A.Ş.’nin satış politikalarına göre belirlenir. Alarko Carrier, kampanyaların başlangıç ve bitiş tarihleri ve koşullarını değiştirme hakkını saklı tutar. Böyle durumlarda müşteriye ödeme yapılmaz.

  • Sitede görüntüleme/işlem/alışveriş esnasında sorun yaşıyorum.


    İnternet bağlantılarınızda çeşitli nedenlerle zayıflık olması veya anlık sorunlar nedeniyle web sitemize bağlanmak ile ilgili problem yaşıyorsanız, ilk olarak yeni bir sayfa açarak toshiba-klima.com.tr sayfamıza tekrar girmeyi denemenizi veya tarayıcınızı güncellemenizi tavsiye ederiz. Sorun devam ediyorsa modeminizi ya da kablosuz ağ bağlantınızı kontrol ederek kapatıp tekrar açmanızı öneririz.

  • Sipariş esnasında sayfa hata veriyor. Ne yapmalıyım?


    Sipariş esnasında hatayla karşılaşıyorsanız ilk olarak tarayıcınızın ayarlarından çerezleri temizleyin ve işlemi tekrar deneyin. Eğer sorun hala devam ediyorsa farklı bir tarayıcıdan işlemi gerçekleştirin

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.